Padmé's Mafia party

Tak po dlooouhatánské době jsem se rozhodla sepsat své dojmy z akce, která byla už předem označena za akci roku. Ano, je sice počátek února, a tak se toto prohlášení může zdát přehnané, ale skutečně šlo od samého počátku o akci tak ojedinělého charakteru, že nějaký ten prim jistě bude mít. Minimálně ten počet přítomných kostýmovaných na "civilní" akci byl naprosto ojedinělý. Takže směle do toho a hezky od začátku.

Foto fotil Patrik.


 
Cesta:
Skvadra ve složení Blair, Budji, Dam, Stařík mluví za vše. Velkolepý začátek akce, pět sardinek ve Staříkově autě. Staříkova jízda bez užití brzd, Budji pískající na lízátko, skrčenec Dam pravidelně podávající plechovky Coca Coly směrem k řidiči, nadšený a vtipkující Blair. Nezapadala jsem tam, ale bavila se. Kluci žádnou zábavu nezkazí. Největší grády to mělo v okamžiku, kdy jsme se za nadávek na adresu Lorda a Albi/Thal kodrcali zácpami na Anděl, bavili se Supovým obšírným telefonickým vysvětlováním, a na závěr udiveně komentovali divočinu, kam nás zavedla GPS jako k Lordovu místu pobytu.

Foto fotila San.

Příprava:
Můj účes mě děsil už týden předem. Nicméně nakonec mám pocit, že já s Albi/Thal jsme byly přichystány a hlavně učesány rychleji, než pánové. Tolik gelu a laku jsem ještě použít neviděla. Dam: "Kdybych teď naběhl hlavou proti zdi, nic se mi nestane." Rovněž jsem byla vyvedena z omylu, že mé vlasy jsou nepoddajné - na Albiny/Thaleiny nemají - její "hřebíky" zkrotit do drdolů byl úkol pro vraha. Ale zvládla jsem to! A to úsilí stálo za to! Vyloupl se z nás všech neuvěřitelně švihácký spolek elegantních pánů a dam. Jen ten Lord vypadal úplně stejně jako vždycky.

Foto fotila San.

Párty:
Už v šalině (pardon, tramvaji) jsme potkali první známé - Jekkyla, Kiranu, San, Veni a Willa. Dle mého předpokladu jsme se téměř nepoznali. Po cestě ke klubu se k nám přidal Kouba - opět selhání z mé strany při jeho identifikaci - a že jich ještě následně bylo...
V klubu nás čekala okouzlující hostitelka/oslavenkyně Padmé. Vyděsili jsme ji naším počtem, ale namačkali se na schodiště a do šatny, vyzunkli welcome drink "Na prohibici!", a hrnuli se korzovat po klubu a shánět něco alkoholičtějšího. Já tedy ještě začala hlasitě pořvávat "Míšo! Míšo!" ve snaze nalézt v chumlu Albi/Thal a po stejné "Míšo! Míšo!" odpovědi se převlékla a za její asistence doupravila.
A pak už to jelo... Nejdřív pivko na žízeň, pak vínko po zbytek večer kvůli nezbytnému elegantnímu dojmu a snaze se neopít hned po prvních dvou hodinách. Jak vidno, zábava byla hned od začátku - hodnocení "kostýmů": "Já jsem rajda, ona je zpěvačka, a tahle je luxusní zpěvačka." Přesun od vchodu: "... Héj, tady vzadu je jídlo!" A průzkum zadní části klubu: "Tak tady je to hodně gay."

Foto fotila San.

Počet lidí stoupal, ale málokdy jsem potkala někoho, koho bych neznala. Každopádně některé známé poznat bylo umění. Ani v nejdivočejším snu by mě nenapadlo, že s kostýmy to všichni vezmou tak vážně a opravdu všichni se objeví v neuvěřitelně stylových převlecích. To byl něco úžasného!
Převleky, samé známé tváře a výborná a příjemná obsluha za barem vytvořila úžasnou atmosféru a já se ani na chvilku (od sedmi večer do čtyř do rána) nepřestala bavit. A kupodivu jsem ani nepřišla o ty nejdůležitější body programu, i když za to mohla spíše náhoda, než moje dochapřítomnost.
Předávání darů jsem nemohla vynechat - našemu veledílu "Bezútěšná třicítka" udělali Blair s Lordem dle očekávání takovou představovačku, že jsme s Albi/Thal chtěly v tu chvíli být ještě menší, než jsme. Naštěstí kolemstojící neviděli, co se předává, a nevěděli že v tom máme prsty i my.

Foto fotila San.

Hromadné focení v kostýmech bylo cool - nějak jsem přišla ke zbrani, ani nevím jak, a došla k názoru, že příště si musím vzít nějakou tu bouchačku předem. A podvazky. Ty by byly také cool.
Dorty jsem zahlédla koutkem oka, ale v přední části klubu bylo náhle nějak těsno, tak jsem se zdekovala do pozadí, a pak už se k dortům nějak nedostala ani vzadu. Ochutnala jsem jen kousek marcipánu z Lordova úlovku.
K přepadení mě nalákal hluk a mohla jsem se potrhat smíchy nad nadšeným výkonům všech přítomných.
Ke striptérovi mě zase nalákal Blair, který přiběhl do zadní místnosti se slovy: "Miláčku, tady jsi! Tak tady hezky zůstaň, to je v pořádku, tady ti nic neuteče." Znám ho a bylo mi jasné, že se něco děje. Absence ženského osazenstva místnosti mě vyvedla z míry, a tak už jsem běžela dopředu. Udělala jsem dobře - o nic jsem nepřišla a viděla maximum. Striptér byl opravdu pěknýa prostě profík.

Foto fotila San.

Postupem večera lidé začali odpadávat. A to doslova. Kde kdo dřímal v sedě, ve stoje a kde se namanulo. Bylo možno shlédnout bok po boku mnoho očekávaných i neočekávaných dvojic. Někteří si prožili alkoholové peklo na místě, jiní po cestě, další až doma. I já se v jedné chvíli začala rozverně uculovat a úspěšně motat z vína a nepraktických lodiček. K jídlu už ale v tu dobu nebylo nic, jen zelenina. Údajně výborné maso jsem nějak ani nezahlédla. A tak mi nezbylo, než jít alkohol a únavu vytancovat.
Taneční orgie byly jednou z těch nej částí večera. Díky mým tanečním partnerům a partnerkám za společnost a DJovi za hudbu!
A pak zase kolotoč diskusí a už jen náhlý odchod k ránu...

Foto fotila San.

Odchod:
Lord nás hnal k nějakému domu, který nám chtěl ukázat. Pak nás hnal k metru, které nejelo. Nakonec nás hnát přestal - nevěděl, jak se k sobě domů dostat. Byla mi zima a měla jsem hlad. Budji se Staříkem nás naštěstí úspěšně navigovali podle svých telefonů. V šalině (pardon, tramvaji) se mi udělalo špatně - jela jsem pozadu. Navíc byla nehorázně pomalá: "Tramvaj srazila ovci a oni teď hledají baču..." Z šaliny mě po dlouhé chůzi v mrazu navedli do absolutně promrzlého autobusu. Ten už nás naštěstí zavezl do divočiny k Lordovu obydlí. Ještěže Albi/Thal s Lordem jsou maniakálně pohostinní, a tak mě před spaním nakrmili a smazali tak splín z předešlých útrap.

Foto fotila San.

Afterparty:
Probudil nás Budjíkův telefonický rozhovor s Damem v němž mu oznamoval, že se na procházku po výstavách necítí, že mu se Staříkem líbí, kde jsou. I když v divočině, maniakální pohostinnost se jim zamlouvala. Po výborné snídani (hromada párečků) jsme se usadili u PS3 a hromadně se bavili u Tekkenu a Mortal Kombat vs. DC Universe. Což jsme proložili výborným obědem na etapy.
Sotva však dorazila San na plánovanou afterparty, kluci se rozhodli zvednout kotvy. Musela jsem udělat smutné oči na Blaira, abychom zůstali. Byla jsem úspěšná. Rozloučili jsme se tedy s Budjim, Damem a Staříkem a pokračovali v pohodových radovánkách. Albi/Thal udělala hromadu palačinek. Blair a Lord probírali mužské záležitosti u Assassin's Creed, já, San a Albi/Thal ženské u palačinek.
Večer se přecejen afterparty podařila. Navzdory tomu, že Padmé pracovala, Dave se pozapomněl a Kirana s Veni také. Těch objevů na které jsme během večer přišli! Proč Lordovi upadlo dřevo na záchodě... Jak vypadá neasexuaální pyžamo... Co dělá buritos s Blairovým zažívacím ústrojím... Že Albi potřebuje do postele ještě tanečníka... A já hlavně zjistila, jak je Lord zlý - pomlouval mé pyžámko, neustále mi říkal Bossmane, jeho hlas bylo to jediné, co jsem při usínání slyšela, a kdo ví, o jakých jeho zákeřnostech ještě nevím. ;) Ale byl to fajn večer, škoda že jsem byla tak unavená.

Foto fotila San.

Závěr:
Byl to úžasný víkend!
Díky Albi/Thal, Blairovi, Budjimu, Damovi, Lordovi, San a Staříkovi za skvělou společnost mimo párty!
Díky Albi/Thal a Lordovi za skvělou pohostinnost a za nocleh!
A hlavně díky Padmé a Xyll za uspořádání téhle vynikající oslavy, která nás všechny zavedla do Prahy! Ještě jednou všechno nejlepší dámy!

Foto fotila San.

2 komentáře:

San řekl(a)...

Pěkný článek plus pěkný design blogu. Za oboje - palec nahoru :).

Unknown řekl(a)...

Díky. Jak už jsem o designu psala Míše na FB - pár kliknutí a chvilka prohlížení novějších témat bloggeru. :)
Doufám, že nevadí užití fotek, za řádného uznání autorství ;). Bez nich byl ten článek celkem nuda.